Paski wybielające zęby Crest a Blend-a-med

Hej
Zaczynam dziś kurację wybielającą zęby paskami Crest (kupione za około 35 $ do 39 $ - nie pamiętam dokładnej ceny). Nie jest to moje pierwsze spotkanie z taką formą wybielania zębów. Rok temu w tym celu używałam pasków Blend-a-med Whitestrips (kupione w promocyjnej cenie w Superpharm za 39,90 zł), natomiast pół roku temu stosowałam ulepszoną formułę tych pasków tj. Blend-a-med 3D White LUXE (również dostępne w Superpharm). Zarówno Crest jak i Blend-a-med można znaleźć w Internecie. Same paski nie różnią się kształtem. Blend-a-med łatwiej się odkleja, ponieważ mają nacięcie, w Crest zaś tego brakuje. Z drugiej strony paski Crest lepiej się do zębów przyklejają, a w Blend-a-med zdarzało się, że paski po przyklejeniu nie trzymały się dobrze na zębach. Jest 28 pasków - w obydwu przypakach i trzyma się je pół godziny na zębach. Różnica jest taka, iż Blend-a-med zakłada się dwa razy dziennie przez tydzień, a Crest raz dziennie przez dwa tygodnie. Sama jestem ciekawa efektów. Stan wyjściowy prezentuję na zdjęciu a rezutatach przekonamy się za 14 dni. Muszę dodać, że podczas stosowania pasków Blend-a-med wystąpiła u mnie lekka nadwrażliwość zębów. Odnoszę również wrażenie, że jak raz zaczniemy z wybielaniem, to zęby będzie trzeba już wybielać regularnie, bo stają się one podatniejsze na ciemnienie.
tak prezentuje się kolor moich zębów bezpośrednio przed rozpoczęciem kuracji:
cały zestaw:
takiego kształtu są paski na górne oraz dolne zęby:
pudełko:
tył kartonika:
P.S. Mówi się, że kolor zębów uzależniony jest od koloru naszych kości.

pozdrowienia :) Dajcie znać, czy próbowałyście i jakie były rezutaty! Z chęcią poczytam.

17 komentarzy:

  1. przeciez masz biale zeby nie jedna osoba chciala by uzyskac taki efekt po zakonczeniu kuracji. Jesli stana sie jeszcze bielsze beda wygladaly nienaturalnie nikt nie zwroci uwagi na twoja urode tylko w oczy beda rzucaly sie twoje zeby. Chcesz zeby sie swiecily jak psu jajka?bez przesady...

    OdpowiedzUsuń
  2. akurat w kwestii urody to nie ma za bardzo czego podziwiać ;) dlatego niech już te zęby przykuwają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa super...nie wybielaj ich bardziej

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj przez wyszukiwarkę, szukając efektów wybielania "Białą perłą" i jak zobaczyłam zdjęcie pierwsze byłam zdumiona efektem :) Po czym okazało się, że takie zęby miałaś przed wybielaniem. Nie musiałaś ich wybielać, wiele osób marzy o takim efekcie, a Ty już masz takie naturalnie :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki dziewczyny, ale pewnie z biegiem czasu będę musiała powtórzyć zabieg - taki efekt nie utrzyma się na zawsze. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co Tobie wybielanie jak i tak masz białe, ładne zęby? Od wybielania zęby się po pierwsze odwapniają i stają się coraz słabsze, więc nie przesadzaj z tym powtarzaniem bo w końcu zrobią Ci się przezroczyste;) a do koloru przed wybielaniem i tak nie wrócą więc się nie bój.

    OdpowiedzUsuń
  7. znam te paseczki :) lubię je oj lubię, ale tylko okazyjnie. problem bowiek jest taki, że po 2 użyciu zęby robią się wrażliwe i bolą :( a efekt trzyma się zaledwie 2-3 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, czy teraz po kilku miesiącach efekt jest jeszcze widoczny? Pytam, bo wcześniej wybielałam zęby blend-a-med i efekt utrzymał się jakieś 5-6 m-cy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy po tych kilku miesiącach efekt wciąż się utrzymuje? Pytam, bo wcześniej używałam pasków blendamed i wybielanie było widoczne do 5 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie można kupić takie paski?
    Są może dostępne w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce paski Crest można kupić w sklepach internetowych. Jeśli pytasz o te z Blendamed to są w stacjonarnych drogeriach typu SuperPharm, Rossmann, itd. no i w necie.

      Usuń
  11. na jakiej stronie moge zamówić crest whitestrips advanced seal, prosze o linka;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz w wyszukiwarkę. ja nie polecę żadnej konkretnej strony, bo nie kupowałam przez internet tylko bezpośrednio w sklepie w US

      Usuń
    2. dzięki musze poszukac w jakis dobrych drogeriach,obawiam sie ze nie znajde;/

      Usuń
  12. mam takie małe pytanko: czym się różni '5 czy 4' od 3 (paski crest )są różne numery na każdym opakowaniu,czym to się różni,które lepsze???

    OdpowiedzUsuń
  13. wiesz moze gdzie mozna nabyc jeszce paski wybielajace Blend-a-med Whitestrips
    i gdzie kupiłas te i za ile odpisz prosze na anetalezka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe
    odpowiedź na swoje pytanie masz dokładnie w trzecim wersie tego posta

    LOL

    OdpowiedzUsuń