Porównanie: cieliste szminki NUDE

 porównanie: Essence - Catrice - Rimmel
 opakowanie z plastiku:
 kolor z lampą: odcień z fleszem:
powyżej swatch na dłoni z lampą
Szminkę z Essence omówię w sposób szczegółowy w tym poście:
Dziś zestawiam ze sobą dwie pomadki nude z tej samej półki cenowej: Catrice Ultimate Colour (010 be natural!) oraz Rimmel Moisture Renew (700 nude delight). Obie kupiłam w Drogerii Natura za 18 zł. Posiadają 36 miesięcy ważności. Zarówno Catrice jak i Rimmel mają kremową konsystencję i dają śliczny, dyskretny blask na ustach. Nie zauważyłam, aby wysuszały mi usta.
Rimmel kupiłam wcześniej, jest nieco ciemniejsza, bardziej wydajna. W opakowaniu dostajemy 4 g produktu.
Rimmel Nude Delight - zdjęcie z lampą:
Catrice szybciej się zużywa i ma ładny zapach. Dostajemy 3,8 g produktu w opakowaniu.
Chętniej jednak sięgam po Catrice - jaśniejszy odcień, fajnie komponuje się na ustach, dlatego gorąco ją polecam.
Pozdrawiam :)
PS  Mam nadzieję, że dostrzegłyście jakąś różnicę na swatch'ach.

8 komentarzy:

  1. Ja mam tą z Rimmella i na moich ustach wygląda dużo gorzej niż na Twoich. :( Ale może to wina oświetlenia i zdjęć po prostu. Tej z Catrice nie próbowałam, ale z chęcią się jej bliżej przyjrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tą z Catrice zainteresowałam się po filmiku DigitalGirl13 - było warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nude z Catrice, kupiłam za 4 euro w Niemczech i jest super. Bardzo fajnie nawilża usta. Zastanawiam się nad kupnem jeszcze jednej ale nie wiem czy kupić brzoskwiniową czy blady róz ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie wiesz którą wybrać, weź obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Catrice przepiękna, musze ja kupić przy najbliższej okazji :) chociaż sporo mam tych nudowych pomadek...

    OdpowiedzUsuń
  6. za mną też ostatnio chodzi tyle nowych fajnych kolorków... a miał być odwyk :(

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piękne białe zęby , co robiłaś że są tak białe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* stosowałam paski wybielające do zębów.

      Usuń